مطالعه عددی تاثیر افزون باله های آیرودینامیکی در سینه و پاشنه یک شناور تندرو سرشی برگشتاور پیچ و کنترل تریم آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه عددی تاثیر افزون باله های آیرودینامیکی در سینه و پاشنه یک شناور تندرو سرشی برگشتاور پیچ و کنترل تریم آن دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه عددی تاثیر افزون باله های آیرودینامیکی در سینه و پاشنه یک شناور تندرو سرشی برگشتاور پیچ و کنترل تریم آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه عددی تاثیر افزون باله های آیرودینامیکی در سینه و پاشنه یک شناور تندرو سرشی برگشتاور پیچ و کنترل تریم آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه عددی تاثیر افزون باله های آیرودینامیکی در سینه و پاشنه یک شناور تندرو سرشی برگشتاور پیچ و کنترل تریم آن :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

قسمت عمدهای از سازه یک شناور ها تندرو سرشی در سرعت کروز خود و در مود پلنیینگ خود بیرون سطح آب قرار میگیرد نیروها و گشتاورهای آیرودینامیکی نیز نقش قابل توجهی بر زاویه تریم شناور دارند رفتار دینامیکی این نوع شناور ها حساسیت زیادی به زاویه تریم تعادلی آنها دارد در این شرایط برای کنترل زاویه بهینه تریم میتوان از سطوح کنترل هوایی استفاده نمود که دراین مقاله به آن پرداخته شده است در این تحقیق ابتدا هندسه یک شناور تندرو مشخص به عنوان نمونه انتخاب شده و با استفاده از نرم افزار SOLIDWORKS هندسه آن مدل مشده است بالها ی هوایی از سریNACA0012 انتخاب و در سینه و پاشنه شناور و با ارتفاع های مختلف از عرشه تعبیه شده است میدان محاسباتی مناسب با استفاده از نرم افزار ANSYS MESHING حول شناور ایجاد گردیده و نرم افزار CFXبه عنوان حل کننده مورد استفاده قرار گرفته است جریان هوایی به صورت سه بعدی پایا و تراکم ناپذیر در نظر گرفته است به منظور شبیه سازی میدان توربورلانسی جریان از مدل k–SST استفاده شده بطوریکه این مدل مزایاب دو مدل معروف توربولانسی یعنی k-و k- را داشته و همچنین تطابقمناسبی با نتایج تجربی را داراست نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت بال های هوایی درکنترل گشتاور پیج و کنترل زاویه تریم شناور دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.