تحلیل و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم ایمن HSE با استفاده از تحلیل شبکه ای ANP)فازی (مطالعه موردی:شرکت ایران خودرو و پتروشیمی تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم ایمن HSE با استفاده از تحلیل شبکه ای ANP)فازی (مطالعه موردی:شرکت ایران خودرو و پتروشیمی تبریز) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم ایمن HSE با استفاده از تحلیل شبکه ای ANP)فازی (مطالعه موردی:شرکت ایران خودرو و پتروشیمی تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم ایمن HSE با استفاده از تحلیل شبکه ای ANP)فازی (مطالعه موردی:شرکت ایران خودرو و پتروشیمی تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم ایمن HSE با استفاده از تحلیل شبکه ای ANP)فازی (مطالعه موردی:شرکت ایران خودرو و پتروشیمی تبریز) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق طراحی سیستم خبره فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم بهداشتی ایمنی و محیطی HSEدر ایران خودرو وپتروشیمی تبریز است این تحقیق به تقویت سیستم های کنترل به منظور ارزیابی مداوم و بهبود عملکردو HSE منجر می شود. اهمیت این مطالعه در کمبود فعلی روشهای یکپارچه رسمی برای تفسیر و ارزیابی اطلاعات مربوط به عملکرد HSE ریشه دارد و سه دلیل استفاده از سیستم های خبره فازی عبارتند از :(۱)کاهش خطای انسانی (۲)ایجاد دانش کارشناسی و (۳)تفسیر مقدار زیادی از اطلاعات مبهم . برای دستیابی به اهداف این مطالعه شاخص ها و خطای مجاز فنی برای ارزیابی HSEشناسایی می شوند . با استفاذده از پرسشنامه و گردآوری نظرات مدیران کارشناسان ودست اندرکاران اهمیت ووابستگی های این عوامل تعیین گردید. برای اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد سیستم ایمنی یک رویکرد ترکیبی براساس روش دیمتل فازی و تحلیل شبکه ای فازی پیشنهاد شد.ازروش دیمتل فازی برای استخراج روابط بین عوامل اصلی و زیر عوامل آنها استفاده گردید و از خروجی های روش دیمتل فازی برای تشکیل سوپرماتریس در روش تحلیل شبکه ای فازی استفاده گردید. با انجام مراحل محاسباتی مربوطه وزن عوامل اصلی وزیر عامل های موثر بر عملکرد سیستم ایمنی تعیین گردیدند. خروجی روش تحلیل شبکه ای فازی اوزان نهایی عوامل اصلی وزیر عامل های شناسایی شده می باشند. در انتها براساس اوزان نهایی محاسبه شده به اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد سیستم ایمنی در شرکت ایران خودرو تهران وپتروشیمی تبریز پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.