بهینه سازی چند هدفی سیستم تعلیق یک چهارم دو درجه آزادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی چند هدفی سیستم تعلیق یک چهارم دو درجه آزادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی چند هدفی سیستم تعلیق یک چهارم دو درجه آزادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی چند هدفی سیستم تعلیق یک چهارم دو درجه آزادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی چند هدفی سیستم تعلیق یک چهارم دو درجه آزادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

دراین مقاله بهینه سازی چند هدفی مدل ارتعاشی دو درجه آزادی با در نظر گرفتن دو تابع هدف خوش سواری و فرمان پذیری مورد بررسی قرار گرفته است. شتاب عمودی شاسی برای خوش سواری و جابجایی نسبی شاسی و تایرها برای فرمان پذیری در نظر گرفته می شوند. بهینه سازی به ازای ورودی جاده (یک نمودار سینوسی در نظر گرفته شده ) دست انداز صورت می گیرد متغییر های طراحی شامل سختی فنر و ضریب دمپرسیستم میباشند که به منظور عملکرد بهینه خودرو از دید هر دو تابع هدف تعیین میشوند بهینه چند هدفی توسط الگوریتم NSGA-IIانجام میگرید و منحنی پارتوحاصل از بهینه سازی همزمان توابع هدف ارائه میگردد با استفاده از الگوریتم NSGA-II تمامی نقاط بهینه طراحی از دید دوتابع هدف در اختیار طرح قرار گرفته اند و طرح قرار گرفته اند و طرح با توجه به نیاز خود به نیاز خود یکی از نقاط را انتخاب میکند سپس با استفاده از شبیه سازی مدل در نرم افزار سیمولینک گراف های زمانی برای نقاط بهینه متغیرهای طراحی را میتوان بدست آورد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.