ارزیابی تاثیر سرعت دورانی محور توربین گازی سولاربر تنش در تیغه های متحرک ردیف اول سالم و ترک دار و تحلیل رشد ترک در تیغه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر سرعت دورانی محور توربین گازی سولاربر تنش در تیغه های متحرک ردیف اول سالم و ترک دار و تحلیل رشد ترک در تیغه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر سرعت دورانی محور توربین گازی سولاربر تنش در تیغه های متحرک ردیف اول سالم و ترک دار و تحلیل رشد ترک در تیغه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر سرعت دورانی محور توربین گازی سولاربر تنش در تیغه های متحرک ردیف اول سالم و ترک دار و تحلیل رشد ترک در تیغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر سرعت دورانی محور توربین گازی سولاربر تنش در تیغه های متحرک ردیف اول سالم و ترک دار و تحلیل رشد ترک در تیغه :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروز توربین ها به طور گسترده و درابعاد و توان های متعدد در صنعت نفت مورد استفاده قرار میگرند تیعه های متحرک ردیف اول این توربین ها در اثر دما کاری و سطوح تن بسیاری بالابه دلایل مختلفی نظیر خزش خستگی اکسیداسیون آسیب جسم خارجی و غیر دچار شکست شده و هزینه های هنگفتی را برای تعمیر یا تامین قطعات نو به شرکت ها تحمیل مینمایند تحقیق حاضر با استفاده از روش اجزا محدود توسعه یافته (XFEM) ارزیابی تاثیر افزایش دور کاری توربین را از ۱۳۶۵۰تا ۱۵۰۰۰دور بر دقیقه به عنوان شرایط بار کامل بر سطح تنش بوجود آمده در تیغه های سالم و ترک دار هدف خود قرار داده و همچنین مسیر رشد ترک از مقطع بحرانی تیغه رامورد مطالعه قرار میدهد مدل هندسی از طریق اسکن سه بعدی فراهم شده و تحلیل ها به صورت کوپله حرارتی – سازه ای در هر دور انجام میشوند تحلیل ها به خوبی نواحی مستعد ترک بردازی تیغه را مشخص نمودند و حداکثر تنش فون مایزز در لبه فرار تیغه محل اتصال به ریشه محاسبه شد تغییرات حداکثر تنش فون مایزز بر اساس عمق ترک اولیه مورد مطالعه قرار گرفت و سه ناحیه کلی در این فرآیند شناسایی نمودار های کرنش کل اصلی حداکثر تیغه به طور عمده به ازای ترک دارای اولیه ۰/۳۷ میلی متر مشاهده شد ترک در پی بارگذاری انجام شده از مقطع بحرانی از هر دو سمت لبه حمله و پایین تیغه گسترش یافت رشد ترک در سمت مکش بیشتر بیشتر قابل توجه بود که این نتایج را در مجموع میتوان جهت بازرسی تیغه ها مورد استفاده قرار داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.