نقش مسئولیت اجتماعی و اخلاق کار و سازمان در حیطه مدیریت کیفیت و ارتباطات سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مسئولیت اجتماعی و اخلاق کار و سازمان در حیطه مدیریت کیفیت و ارتباطات سازمانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مسئولیت اجتماعی و اخلاق کار و سازمان در حیطه مدیریت کیفیت و ارتباطات سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مسئولیت اجتماعی و اخلاق کار و سازمان در حیطه مدیریت کیفیت و ارتباطات سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مسئولیت اجتماعی و اخلاق کار و سازمان در حیطه مدیریت کیفیت و ارتباطات سازمانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه مدیریت کیفیت می تواند به عنوان زیربنایی برای ایجاد و توسعه مسئولیت اجتماعی سازمان عمل نماید. مسئولیت اجتماعی سازمان با مباحث توسعه پایدار، برابری اجتماعی و رشد اقتصادی در یک راستاقرار دارد. سوالات کلیدی در این خصوص این است که چگونه توجه به مسایل اجتماعی بدون آسیب زدن به عملکرد شرکت می تواند محقق گردد؟ آیا مسئولیت اجتماعی در سازمان را می توان براساس مدیریت کیفیت مستقر نمود؟ در این مقاله ضمن مروریبر مفاهیم مدیریت کیفیت ، اخلاق کار و مسئولیت اجتماعی سازمان، به روشی توصیفی نقاط مشترک این مفاهیم و نیز اقداماتیکه باید در جهت ارتقاء کیفیت و در راستای رعایت مسئولیت اجتماعی، انجام گیرد، مورد بررسی قرار گرفته است. آنچه مبنای مباحث و تحلیلها را در این گفتار شکل می دهد این واقعیت است که امروزه موضوع مدیریت کیفیت صرفاً به محیط درونی سازمانها محدود نمی باشد و عرصه های گسترده تری از جمله جامعه و محیط بیرون سازمان را در بر می گیرد. در پایان پیشنهاداتی برای تحقیقات بعدی دراین رابطه ارائه گردیده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.