نقش استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب بر ریسک احساس شده و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب بر ریسک احساس شده و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب بر ریسک احساس شده و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب بر ریسک احساس شده و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب بر ریسک احساس شده و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب بر ریسک احساس شده و اعتماد مشتریان نسبت به خریداینترنتی می باشد. روش پژوهش حاضر از نظر روش توصیفی پیمایشی می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده است. جامعهآماری این تحقیق کلیه مشتریان سایت دیجی کالامی باشند که در یک سال گذشته از این سایت اقدام به خرید اینترنتی کرده اند ازآنجاکه حجم جامعه نامحدود می باشد در این صورت حجم نمونه باتکیه بر فرمول کوکران برای جامعه نامحدود ۴۸۳ مشتری می باشد.داده های کمی پژوهش بااستفاده از پرسشنامه محقق ساخته به دست آمده است. برای تعیین پایایی از روش محاسبه الفای کرونباخاستفاده گردید که ضریب آلفای تمامی متغیر های تحقیق بیشتر از ۷.۰ بدست آمدو این موضوع حاکی از پایایی مورد قبول پرسشنامهمی باشد. روایی محتوای پرسشنامه به روش قضاوت خبرگان و مرور جامع ادبیات و روایی صوری بااجرای آزمایشی پرسشنامه انجام شد.در این صورت نتایج حاصل از آزمون فرضیه های آماری که باتکیه بر معادلات ساختاری عملیاتی شده است نشان می دهد بازاریابیمبتنی بر وب بر ریسک احساس شده از کیفیت محصولات تاثیر مثبت دارد. همچنین دریافتیم ریسک احساس شده از کیفیت محصولات بر اعتماد مشتری تاثیر مثبت داشته و ریسک احساس شده امنیت اطلاعات بر اعتماد مشتری تاثیر گذار است. از سوی دیگر نتایج حاکی از آن است که اعتماد مشتری بر گرایش به خرید آنلاین تاثیر مثبت دارد یعنی بابهبود اعتماد مشتری می توان تعداد خرید های آنلاین راافزایش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.