مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدمات غیرحسابرسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدمات غیرحسابرسی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدمات غیرحسابرسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدمات غیرحسابرسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدمات غیرحسابرسی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدیران بیش اعتماد بازده های آینده سرمایه گذاری شرکت را به صورت اغراق آمیز برآورد می کنند.بیش اعتمادی مدیران باعث می شودکه توانایی های خودشان را در اجرای پروژه های آینده دست بالا بگیرند اما احتمالات و اثرات عوارض جانبی را دست کم بگیرند.اگرحسابرسان درک کنند که بیش اعتمادی مدیریتی ریسکهای حق الزحمه خدمات غیر حسابرسی را افزایش می دهد،آنها خواستار هزینهاضافی حق الزحمه برای جبران کردن افزایش تلاش خدمات غیرحسابرسشان هستند.هدف این مقاله ، مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدمات غیرحسابرسی می باشد. بدین منظور رابطه مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدماتغیرحسابرسی بر اساس مدل رگرسیون خطی چند متغیره مورد بررسی قرار گرفت. نمونه آماری پژوهش شامل ۸۶ شرکت پذیرفتهشده دربورس اوراق بهادار تهران برای یک دوره شش ساله از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴ است. نتایج نشان میدهد که مطالعه از بیش اعتمادی مدیریتی بر حق الزحمه های خدمات غیرحسابرسی ارتباط معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.