تصمیم گیری بهینه در استراتژی بازاریابی با استفاده از تکنیک topsis


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تصمیم گیری بهینه در استراتژی بازاریابی با استفاده از تکنیک topsis دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تصمیم گیری بهینه در استراتژی بازاریابی با استفاده از تکنیک topsis  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تصمیم گیری بهینه در استراتژی بازاریابی با استفاده از تکنیک topsis،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تصمیم گیری بهینه در استراتژی بازاریابی با استفاده از تکنیک topsis :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

استراتژی بازاریابی تعیین می کند یک سازمان چگونه با اهداف بازاریابی خود می رسد مثلا بر کدام بازارها و محصولات متمرکزمی شود و چه مقدار برای فعالیت بازاریابی هزینه می کند.تصمیم گیری موثر استراتژی بازاریابی باید دارای چهارچوبی باشد که مناسبترین استراتژی بازاریابی را انتخاب کند. بر این اساسنیاز به اجرا و پیاده سازی برنامه ریزی استراتژیک و اولویت بندی و انتخاب مناسب ترین استراتژی بر اساس وزن و اهمیت عواملو معیارهای تعیین کننده وجود دارد. بازاریاب ها از تکنیک های گوناگون کیفی و علمی برای بدست آوردن و تصمیم گیری استراتژی های خود استفاده می کنند. به منظور انتخاب بهترین استراتژی از Topsis استفاده شده است. Topsis به عنوان یک روش تصمیم گیری چند شاخصه، روشی ساده ولی کارآمد در اولویت بندی محسوب می شود. تحقیق حاضر در مورد تکنیکتقدم سفارش بواسطه شباهت با یک راه حل ایده آل Tosis واقع شده که می توان از طریق استراتژی بازاریابی در یک صنعت واقعی برای تعیین استراتژی مناسب بازاریابی به کار گرفت. در این روش باید گزینه ی انتخاب شده کوتاه ترین فاصله را از جواب ایده آل و دورترین فاصله را از ناکارآمد ترین جواب داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.