پیش بینی خلاقیت در میان دانش آموزان بر اساس مدیریت دانش در دوره دوم متوسطه شهرستان نقده از دید دبیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی خلاقیت در میان دانش آموزان بر اساس مدیریت دانش در دوره دوم متوسطه شهرستان نقده از دید دبیران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی خلاقیت در میان دانش آموزان بر اساس مدیریت دانش در دوره دوم متوسطه شهرستان نقده از دید دبیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی خلاقیت در میان دانش آموزان بر اساس مدیریت دانش در دوره دوم متوسطه شهرستان نقده از دید دبیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی خلاقیت در میان دانش آموزان بر اساس مدیریت دانش در دوره دوم متوسطه شهرستان نقده از دید دبیران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در بین سازمانها، خلاقیت بیش از همه رسالت آموزش و پرورش می باشد و این سازمان با توجه به اهمیت انگیزش افراد در خلاقیت نظام آموزشی با کمک فرایندهای مدیریت دانش می تواند محرک لازم را در این قلمرو بوجود آورد. لذا، سؤال اصلی تحقیق پیش رو این است که آیا مدیریت دانش می تواند تبیین کننده خلاقیت دانش آموزان باشد؟ هدف تحقیق حاضر نیز، بررسی تاثیر مدیریت دانش بر خلاقیت دانش آموزان از دید معلمان می باشد. بدین منظور از ابزار پرسشنامه برای سنجش مدیریت دانش (محقق ساخته) و خلاقیت (پرسشنامه نگرش به خلاقیت شیفر) استفاده شده است. روش بررسی شامل روش پیمایشی و از نوع توصیفی و تبیینی می باشد . جامعه آماری این پژوهش شامل دبیران مقطع دوم متوسطه شهرستان نقده می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم، ۲۰۰ نفر به عنوان حجم نمونه معین گردید . برای تجزیه تحلیل نتایج از اماره های توصیفی، ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده گردید. نتایج نشان می دهد که بین مدیریت دانش و مولفه های آن به استثنای برداشت دانش با خلاقیت دانش آموزان رابطه وجود دارد .نگاهی به ضرایب رگرسیون نشان می دهد پالایش دانش (۲۴/۰= ،(اشاعه دانش (۴۴/۰= (و کاربرد دانش (۳۵/۰= (میتوانند خلاقیت را به طور مثبت و معنادار پیش بینی کنند . اما مولفه های کسب دانش و سازماندهی دانش در این طرح از پیش بینی کننده های خلاقیت نبوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.