بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهرشهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهرشهر تهران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهرشهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهرشهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهرشهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهر۵شهر تهران) است. روش تحقیق حاضرکاربردی است و تحقیق حاضر روش تحقیق آمیخته ای از روش توصیفی- پیمایشی و همبستگی است. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه مشتریان بانک شهر۵ شهر تهران که از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده می کنندرا شامل میشود. حجم نمونه محاسبه شده برابر ۳۸۴ نفر می باشد، که به شیوه نمونه گیری هدفمند (در دسترس) تعیین است. در این تحقیق از پرسشنامه ای ۲۸ سوالی استفاده شد. نتایج نشان داد که فواید درکشده مشتریان بانک شهر، درک از سهولت استفاده مشتریان بانک شهر، اعتماد مشتریان بانک شهر، حمایت های دولت و تبلیغات، بر پذیرش بانک مجازی از سوی مشتریان بانک شهر تاثیر دارد. و بر اساس آزمون رتبه بندی فریدمن بیشترین اهمیت را شاخص هایی همچون اعتماد مشتریان، درک از سهولت استفاده ، فواید درک شدهاز دیدگاه پاسخ دهندگان به پرسش نامه این تحقیق برخوردار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.