بررسی رابطه بازاریابی مویرگی با کیفیت خدمات ارائه شده بانکها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بازاریابی مویرگی با کیفیت خدمات ارائه شده بانکها دارای ۱۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بازاریابی مویرگی با کیفیت خدمات ارائه شده بانکها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بازاریابی مویرگی با کیفیت خدمات ارائه شده بانکها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بازاریابی مویرگی با کیفیت خدمات ارائه شده بانکها :

تعداد صفحات :۱۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش تعیین رابطه بازاریابی مویرگی با کیفیت خدمات ارائه شده )مطالعه موردی: مشتریان ارزی بانک های دولتی استان آذربایجان غربی( میباشد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مراجعه کنندگان)مشتریان( به شعب ارزی بانک های دولتی استان آذربایجان غربی میباشد. که با استفاده از فرمول کوکران، ۴۸۳ نفر به روش نمونهگیری طبقهای به عنوان نمونه انتخاب شدهاند. ابزار جمعآوری اطلاعات در پژوهش حاضر پرسشنامه میباشد. روایی پرسشنامه استاندارد به صورت صوری تعیین گردیده است. پایاییپرسشنامه نیز با توجه به مقدار ۰/۸۵۶ برای ضریب آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفته است. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها و ترسیم جداول و نمودارها از نرم افزار SPSS استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از روش های آماری توصیفی و استنباطی )پیرسون و آزمونرگرسیون( استفاده گردید. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها، نشان دهنده قبول هر پنج فرضیه فرعی می باشد. که این امر بیانگر آنست که بین بازاریابی مویرگی و عوامل آن )کامل بودن خدمات، مدیریت حمل و نقل، نحوه وصول مطالبات، فن آوری، بازارهای خرد و بکر( با کیفیت خدمات ارائه شده رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.