بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری با نقش تعدیل گر قیمت کیفیت ادراک شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری با نقش تعدیل گر قیمت کیفیت ادراک شده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری با نقش تعدیل گر قیمت کیفیت ادراک شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری با نقش تعدیل گر قیمت کیفیت ادراک شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری با نقش تعدیل گر قیمت کیفیت ادراک شده :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری با نقش تعدیل گر قیمت کیفیت ادراک شده در شرکت های تولید کننده مواد غذایی در شهرک صنعتی هشتگرد پرداخت. پژوهش حاضر از نظر نحوه گردآوری دادهها جز پژوهشهای توصیفی وپیمایشی می باشد. با توجه به آنچه که گفته شد پژوهش حاضر جز پژوهشهای توصیفی همبستگی از نوع کاربردی میباشد. جامعه آماری تحقیق حاضر، مصرف کنندگان محصولات شرکت های غذایی شهرک صنعتی هشتگرد می باشند. در این پژوهش برای جمع آوری داده ها و اطلاعات از روش کتابخانه ای و پرسشنامه استفاده شد. به منظور گردآوری مطالب و مرور ادبیات از کتب، مقالات، پایان نامه ها وسایر منابع در دسترس در رابطه با شخصیت برند و وفاداری مشتری استفاده شد. در جمع آوری داده های تحقیق نیز از پرسشنامه های وفاداری به نام تجاری دن برینک و همکاران ۶۰۰۲ و جیسال و نیراج ۶۰۲۲ ، مقیاس سنجش شخصیت نام تجاری جونز ۶۰۰۲ و پرسشنامه رضایت قیمتی ماتزلر ۶۰۰۲ استفاده شد. به منظور توصیف تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از آمار استباطی و از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که قیمت کیفیت ادراک شده رابطه بین – شخصیت نام تجاری و وفاداری به نام تجاری را تعدیل می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.