بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر میزان رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر میزان رضایت مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر میزان رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر میزان رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر میزان رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازاریابی رابطه مند تلاشی برای حفظ مشتریان و گسترش و تقویت روابط بـا آ نهـا و درک و مـدیریت روابـط بـین مشـتری و تامین کننده است. یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمانها در شرایط رقابتی کنـونی بـا آن سـرو کـار دارنـد،آگاهی از میـزان رضایت مشتریان و نظرهای آنان در خصوص عملکرد سـازمان ، محصـولات و خـدمات آن اسـت.این مسـئله بـرای سـازمانهای خدماتی که محصولی ناملموس به مشتریان خویش عرضه میکنند از اهمیت مضـاعف برخـوردار اسـت. بازاریـا بی رابطـه منـد راهبردی جهت شناسایی، ایجاد، حفظ و بهبود روابط با دو گروه مشتریان و سهامداران بوده کـه ایـن روابـط برآمـده از اعتمـاد متقابل می باشد. محقق در این مقاله مروری، با توجه به مطالعه تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسید که بازاریـابی رابطـه مند عامل موثری در گسترش میزان رضایتمندی مشتریان و همچنین ایجاد قدرت رقابت بیشتر با سازمانهای دیگر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.