بررسی اثر ارزش مصرف کننده و پاسخ مصرف کننده بر میزان حساسیت مصرف کنندگان به قیمت درمحصولات غذایی تک ماکارون در شهر گچساران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ارزش مصرف کننده و پاسخ مصرف کننده بر میزان حساسیت مصرف کنندگان به قیمت درمحصولات غذایی تک ماکارون در شهر گچساران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ارزش مصرف کننده و پاسخ مصرف کننده بر میزان حساسیت مصرف کنندگان به قیمت درمحصولات غذایی تک ماکارون در شهر گچساران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ارزش مصرف کننده و پاسخ مصرف کننده بر میزان حساسیت مصرف کنندگان به قیمت درمحصولات غذایی تک ماکارون در شهر گچساران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ارزش مصرف کننده و پاسخ مصرف کننده بر میزان حساسیت مصرف کنندگان به قیمت درمحصولات غذایی تک ماکارون در شهر گچساران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر ارزش مصرف کننده و پاسخ مصرف کننده بر میزان حساسیت مصرف کنندگان به قیمت در محصولات غذایی تک ماکارون در شهر گچساران است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت علیمی باشد، جامعه آماری تحقیق حاضر،کلیه ی مشتریان محصولات تک ماکارون در شهر گچساران می باشند. نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده به تعداد ۸۱۱ نفر انتخاب شد. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه استاندارد بود. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار ۷۰ spss استفاده شده است. تمامی فرضیه های پژوهش از طریق آزمون رگرسیون خطی تاییدشدند. یافته ها نشان داد، برای خلق ارزش برای مشتری لازم است برنامه های پایداری تدبیر شود. و کسب رضایت حداکثری مشتریان مقدم بر کسب سود حداکثری باشد، قیمتها باید سطوح مناسبی داشته و متناسب با کیفیت بوده و ازثبات نسبی برخوردار باشد تا ارزش از دیدگاه مشتری زیاد شود و ایمان بیاورد که در ازای پولی که می دهد واقعا مزیت دریافت می کند، در اینصورت مصرف کننده به تکرار خرید مبادرت می ورزد. جهت نیل به موفقیت و اجرایی نمودن طرح ها پس از برنامه ریزی و اجرای آن ها، بررسی و بازبینی مجدد کلید اصلی برای موفقیت خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.