ارزیابی کیفیت خدمات بانکی(مطالعه موردی: شعب بانک سپه تهران بزرگ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات بانکی(مطالعه موردی: شعب بانک سپه تهران بزرگ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات بانکی(مطالعه موردی: شعب بانک سپه تهران بزرگ)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات بانکی(مطالعه موردی: شعب بانک سپه تهران بزرگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات بانکی(مطالعه موردی: شعب بانک سپه تهران بزرگ) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق ارزیابی کیفیت خدمات بانکی(مطالعه موردی: شعب بانک سپه تهران بزرگ) است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربردی می باشد. از حیث روش نیز می توان آن را یک تحقیق توصیفی- پیمایشی برشمرد. در این تحقیق با بهرهگیری از مطالعات کتابخانه ای و مرور مطالعات پیشین در رابطه با مدل کیفیت خدمات سروکوال به تدوین پرسشنامه بر اساس ۲۲ شاخص این مدل خواهیم پرداخت. حداقل تعداد نمونه با توجه به جدول مورگان برابر۳۸۴ نفر می باشد. روش نمونه گیری در این تحقیق در دسترس است. جامعهی آماری در تحقیق حاضر عبارت است از مشتریان شعب درجه یکبانک سپه در شهر تهران که باتوجه به اینکه آمار دقیقی از تعداد مشتریان وجود ندارد حجم جامعه آماری نامحدود در نظر گرفته شده است برای توصیف و تحلیل دادههای جمعآوری شده، از آمار توصیفی و استنباطی استفاده خواهد شد. در آمار توصیفی، دادهها برحسب فراوانی همراه با رسم نمودارها و جداول ارائه خواهد شد. در آمار استنباطی نیز برای بررسی و آزمون فرضیههای تحقیق، از نرم افزارهای SPSS وآزمون های t مستقل استفاده شد. نتایج نشان داد که بین هر پنج بعد کیفیت خدمات شکاف معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.