کنترل ردگیری ماکزیمم توان خروجی در سیستمهای توربین بادی با سرعت باد متغیر با در نظر گرفتن یک سیستم کمکی فشار روغن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل ردگیری ماکزیمم توان خروجی در سیستمهای توربین بادی با سرعت باد متغیر با در نظر گرفتن یک سیستم کمکی فشار روغن دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل ردگیری ماکزیمم توان خروجی در سیستمهای توربین بادی با سرعت باد متغیر با در نظر گرفتن یک سیستم کمکی فشار روغن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل ردگیری ماکزیمم توان خروجی در سیستمهای توربین بادی با سرعت باد متغیر با در نظر گرفتن یک سیستم کمکی فشار روغن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل ردگیری ماکزیمم توان خروجی در سیستمهای توربین بادی با سرعت باد متغیر با در نظر گرفتن یک سیستم کمکی فشار روغن :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

تغییرات دائم در میزان تولید توان بادی و نیز اهمیت ایجاد ثبات در شبکه این ضرورت را به وجود می آورد که تدبیری برای حل این مشکل اندیشیده شود. تاسیساتی که از برق بادی استفاده می کنند باید از ژنراتورهای پشتیبان جهت تولید توان موردنیاز خود برای مدتی که تولید انرژی در توربین بادی پایین است استفاده کنند. از ذهیره سازی با استفاده از نیروگاه های آب تلمبه ای یا دیگر روش ها ذخیره سازی برق در شبکه می توانند برای به وجود آوردن تعادل در میزان تولید نیروگاه های بادی استفاده کرد یکی دیگر از راهکارهای ایجاد تعادل در تولید و مصرف سازگار کردن میزان مصرف با میزان تولید با استفاده از ایجاد تعرفه های متفاوت زمانی برای مصرف کننده هاست. در این مقاله روشی ارائه می گردد که در آن با استفاده از مکانزیمی به نام ترنینگیر (TGM) می توان توربین باد را همواره در سرعتی نگه داشت که بیشترین توان از توربین دریافت گردد و تا حدودی مشکل ناپایداری تولید نیز حل خواهد گشت. این روش به نوعی مکمل روشهای افزایش کارایی و جذب بیشترین توان می باشد و در عملکرد آنها خللی ایجاد نخواهد کرد. دور بهینه کاری توربین و نیز دور واقعی که وابسته به سرعت باد می باشد به عنوان ورودی به یک حلقه کنترلی اعمال می شود و بسته به میزان این خطا فرمان بر سر یک کنترل ولو فرستاده خواهد شد و با برخحورد روغن پر فشار با چرخ پلتونی که بر روی شفت تعبیه شده است همواره توربین در دور بهینه جهت جذب بیشترین توان از آن حفظ می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.