نگاشت و تبیین چهارچوب مفهومی-توسعه ای روابط علی میان تکنیک های بازاریابی رابطه مند، مدیریت زنجیره تامین و رضایتمندی مشتریان؛ با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: شرکت های تامینکننده تجهیزات دندانپزشکی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگاشت و تبیین چهارچوب مفهومی-توسعه ای روابط علی میان تکنیک های بازاریابی رابطه مند، مدیریت زنجیره تامین و رضایتمندی مشتریان؛ با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: شرکت های تامینکننده تجهیزات دندانپزشکی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگاشت و تبیین چهارچوب مفهومی-توسعه ای روابط علی میان تکنیک های بازاریابی رابطه مند، مدیریت زنجیره تامین و رضایتمندی مشتریان؛ با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: شرکت های تامینکننده تجهیزات دندانپزشکی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاشت و تبیین چهارچوب مفهومی-توسعه ای روابط علی میان تکنیک های بازاریابی رابطه مند، مدیریت زنجیره تامین و رضایتمندی مشتریان؛ با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: شرکت های تامینکننده تجهیزات دندانپزشکی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگاشت و تبیین چهارچوب مفهومی-توسعه ای روابط علی میان تکنیک های بازاریابی رابطه مند، مدیریت زنجیره تامین و رضایتمندی مشتریان؛ با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: شرکت های تامینکننده تجهیزات دندانپزشکی) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بازاریابی رابطه مند رویکردی جدید در صنایع و کسب و کارها، به ویژه در صنعت بهداشت و درمان است. امروزه هدف اصلی اغلب شرکت های تامین کننده تجهیزات دندانپزشکی در چارچوب برنامههای بازاریابی، ایجاد ارتباطات نزدیک و بلندمدت با مشتریان به منظور درک و شناخت کامل نیازها و تأمین رضایت آنهاست، بنابراین با توجه به اهمیت و جایگاه بازاریابی رابطهمند در موفقیت این شرکتها، پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بکارگیری تکنیک های بازاریابی رابطه مند در مدیریت زنجیره تامین بر رضایت مشتریان آن ها انجام گرفته است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها جزء پژوهش های توصیفی- پیمایشی محسوب می شود. روش گردآوری داده ها کتابخانه ای- میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است. جامعه آماری پژوهش را مدیران و مشتریان ۳۲ شرکت تامین کننده تجهیزات دندانپزشکی تشکیل می دهند. برای بررسی و آزمون مدل مفهومی ارائه شده از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار AMOS استفاده شده است. یافتههای پژوهش در بخش آزمون متغیرها نشان میدهد از میان کلیه تکنیک های بازاریابی رابطه مند، تکنیک های کیفیت خدمات و پیشنهاد جذاب از وضعیت خوبی برخوردار هستند. همچنین مدیریت زنجیره تامین محصولات و میزان رضایت مشتریان این شرکت ها نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. پس از بررسی وضعیت متغیرها، مدل مفهومی پژوهش مورد آزمون قرار گرفت. نتایج آزمون مدل، تاثیر مثبت کاربرد تکنیکهای بازاریابی رابطهمند در مدیریت زنجیره تامین بر رضایت مشتریان را که همان فرضیه اصلی پژوهش بوده، تایید نمود و این به آن مفهوم است که هرچه شرکتها به کاربرد این تکنیکها در فرآیند مدیریت زنجیره تامین بیشتر توجه کردهاند، سطح رضایت مشتریان آنها ارتقا پیدا کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.