نقش رضایت در رفتار قبل و پس از خرید مصرف کننده در خرید آنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رضایت در رفتار قبل و پس از خرید مصرف کننده در خرید آنی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رضایت در رفتار قبل و پس از خرید مصرف کننده در خرید آنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رضایت در رفتار قبل و پس از خرید مصرف کننده در خرید آنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رضایت در رفتار قبل و پس از خرید مصرف کننده در خرید آنی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی نقش رضایت در رفتار قبل و پس از خرید مصرف کننده در خرید آنی است. روش تحقیق حاضر با توجه به ماهیت موضوع توصیفی- پیمایشی و از جنبه هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری تحقیق را تمام مشتریا ن و مصرف کنندگان محصولات فروشگاه بزرگ هایپر استار تشکیل می داد. حجم نمونه بر اساس جدول مورگان ۳۸۴ نفر تعیین شده و انتخاب نمونه ها با روش نمونه گیری تصادفی در دسترس انجام گرفت. برای گردآوری اطلاعات مورد نیاز در زمینه پژوهش از بانک های اطلاعات علمی، سایت های اینترنتی و منابع کتابخانه ای و نوشتاری الکترونیکی استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که بین خلق و خوی پیش از خرید و سطح رضایت از خرید؛ سطح رضایت از خرید و خلق و خوی بعد از خرید و نیز بین خلق و خوی قبل از خرید، سطح رضایت از خرید و خلق و خوی بعد از خرید باهم ارتباط معناداری دارند. همچنین، خلق و خوی قبل از خرید بر سطح رضایت از خرید با بار عاملی (۰/۲۱) و سطح رضایت از خرید بر خلق و خوی بعد از خرید با بار عاملی ۰/۷۲ اثر مثبت و معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.