مدیریت جریان نقدی (از نگاه دوره جمع آوری درآمد فروش و دوره فروش ) وعملکرد مالی(شواهد تجربی از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت جریان نقدی (از نگاه دوره جمع آوری درآمد فروش و دوره فروش ) وعملکرد مالی(شواهد تجربی از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت جریان نقدی (از نگاه دوره جمع آوری درآمد فروش و دوره فروش ) وعملکرد مالی(شواهد تجربی از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت جریان نقدی (از نگاه دوره جمع آوری درآمد فروش و دوره فروش ) وعملکرد مالی(شواهد تجربی از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت جریان نقدی (از نگاه دوره جمع آوری درآمد فروش و دوره فروش ) وعملکرد مالی(شواهد تجربی از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مدیریت جریان های نقدی به اقدامات آگاهانه مدیریت به منظور دستکاری جریان های نقدی با هدف مطلوب نشان دادن و رفع نوسانات جریان های نقدی گفته می شود که ابزاری در دست مدیران برای دست یابی به اهداف آنان، مثلاً گرفتن پاداش یا مزایای بیشتر یا حفظ و تثبیت موقعیت آن ها به کار می رود.هدف از تحقیق حاضر ، ارزیابی وضعیت جریان های نقدی یک شرکت از طریق مقیاس ها و معیارهای ترکیبی شامل دوره وصول مطالبات،دوره نگهداری موجودی کالا،دوره پرداخت حسابهای پرداختنی،چرخه تبدیل وجه نقد و چرخه تبدیل عملیاتی وجه نقد و تاثیر این تغییرات بر عملکرد مالی شرکت است،در حقیقت می خواهیم تأثیر مدیریت جریان نقدی بر عملکرد مالی را از لحاظ سرعت و یا تأخیر بررسی نماییم.جهت تحقق این هدف ، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بررسی شد.برای آزمون ارتباط بین مدیریت جریان وجوه نقد و عملکرد مالی شرکت ها،همبستگی و رگرسیون خطی بکار گرفته شد.در اجرای این تحقیق،از دوفرضیه برای پژوهش تدوین شد.نمونه آماری پژوهش ۲۴شرکت عضو صنعت خودرو و قطعات را در بر می گیرد که در دوره زمانی ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱(۱۲ دوره سه ماهه) بررسی شد.یافته های پژوهش نشان می دهد که بین کاهش در دوره جمع آوری درآمد فروش (نسیه) و کاهش در دوره فروش ( خروج ) موجودی کالا با بهبود در عملکرد مالی رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.