عوامل موثر بر بخش بندی مصرف کنندگان لوازم خانگی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده(TPB) بر مبنای سبک زندگی در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر بخش بندی مصرف کنندگان لوازم خانگی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده(TPB) بر مبنای سبک زندگی در شهر تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر بخش بندی مصرف کنندگان لوازم خانگی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده(TPB) بر مبنای سبک زندگی در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر بخش بندی مصرف کنندگان لوازم خانگی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده(TPB) بر مبنای سبک زندگی در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر بخش بندی مصرف کنندگان لوازم خانگی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده(TPB) بر مبنای سبک زندگی در شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تاثیر بخش بندی بازار بر مبنای سبک زندگی برای بازدید کنندگان از نمایشگاه لوازم خانگی از جنبه های متعددی قابل مطالعه و بررسی است ..بخش بندی بازار نه تنها بر شکل گیری سبک زندگی افراد تاثیر می گذارد ، بلکه رفتار و ادارک مصرف کنندگان را تحت تاثیر قرار میدهد .بر این اساس نگرش رفتاری در مصرف کنندگان برای بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی می تواند نقش بسزایی را در ابعاد بخش بندی بازار و سبک زندگی مصرف کنندگان داشته باشد.این تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی است از لحاظ هدف نیز کاربردی می باشد جهت بررسی فرضیات پژوهش از روش مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی استفاده گردیده است. همچنین در پژوهش حاضر از نرم افزارهای spss23 و smartpls استفاده کرده ایم. جامعه آماری پژوهش ساکنین ۴ منطقه از شهر تهران، بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده آجزن، به بررسی نگرش رفتاری ، هنجارهای ذهنی و ادراک بازدیدکنندگان از نمایشگاه لوازم خانگی بر مبنای سبک زندگی پرداخت برای این منظور پس از تعیین روایی و پایایی پرسشنامه، با استفاده از روش نمونه برداری تصادفی، تعداد ۳۹۲ پرسشنامه توزیع و برای تحلیل داده ها از روش تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج تحلیل مسیر نشان داد که تاثیر نگرش نسبت به رفتار ، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتار ادارک شده به صورت مستقیم بر بازدیدکنندگان نمایشگاه لوازم خانگی تأثیر معناداری می گذارد ولی تفاوتی بر اساس مدل رفتاری در بین دو خوشه از سبک زندگی وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.