رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود واقعی جریان های نقدی غیر عادی عملیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود واقعی جریان های نقدی غیر عادی عملیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود واقعی جریان های نقدی غیر عادی عملیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود واقعی جریان های نقدی غیر عادی عملیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود واقعی جریان های نقدی غیر عادی عملیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

استدلال های اصلی علم اقتصاد بر این مبنا استوار است که رقابت در بازار محصولات، یک مکانیزم عالی برای تخصیص بهینه منابع تشکیل داده و دارای اثرهای انضباطی بر رفتار مدیران و بی کفایتی های آنان است. هدف این تحقیق، بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود واقعی جریان های نقدی غیر عادی عملیاتی در شرکت-های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در دوره ی زمانی ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ می باشد. در این تحقیق برای اندازه گیری داده های جمع آوری شده نمونه آماری مورد نظراز نرم افزار Excel و همچنین برای تحلیل داده ها از رگرسیون خطی و از نرم افزار آماری Eviews استفاده شده است. نتایج تحقیق مشخص کرد، بین رقابت در بازار محصول با جریانهای نقدی غیرعادی عملیاتی ارتباط منفی و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.