تبیین ابعاد مسأله بومی سازی تجارت الکترونیک در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین ابعاد مسأله بومی سازی تجارت الکترونیک در ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین ابعاد مسأله بومی سازی تجارت الکترونیک در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین ابعاد مسأله بومی سازی تجارت الکترونیک در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین ابعاد مسأله بومی سازی تجارت الکترونیک در ایران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بدلیل پیشرو بودن کشورهای توسعه یافته در حوزه تجارت الکترونیکی ، صاحبان کسب و کارهای الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه، بدنبال تقلید از مدل های کسب و کار الکترونیکی شکل گرفته در جوامع پیشرفته، می باشند.این تقلید تمام عیار،سبب می شود که تفاوت های موجود در کشور مقلد با کشور مولد، نادیده گرفته شود. در نتیجه با توجه به مشکلات موجود در تجارت الکترونیکی فعال در کشور می بایست به مسأله بومی سازی تجارت الکترونیکی پرداخت. در راستای این مسأله، ابتدا می بایست به مسأله شناسی بومی سازی پرداخت و ابعاد موجود در بومی سازی را تعیین نمود.پس از استخراج ابعاد بومی سازی می توان ابعاد متناسب با بحث تجارت الکترونیکی را تعیین کرده و راه حل های ممکن را پیشنهاد نمود. از این رو در پژوهش حاضر پس از بیان ادبیات موضوع، با استفاده از روش دلفی و در سه مرحله، با استفاده از نظر خبرگان، ابعاد بومی سازی تجارت الکترونیک در ایران و راه حل های آن ارائه گردیده است. جهت تحلیل داده ها از آزمون های کلموگروف-اسمیرنوف، توزیع دوجمله ای، تعیین ضریب کندال و فریدمن استفاده شده است. با توجه به مطالعات نظری و میدانی صورت گرفته، ابعاد بومی سازی تجارت الکترونیک در ایران استخراج گردید که مهمترین آن ها عبارت بودند از زیرساخت، شیوه های پرداخت،دانش و آگاهی، قوانین، عوامل سیاسی و اقتصادی ،که در قالب سوالات تحقیق به همراه راهکارها و مسائل و چالش ها ارائه گردید. در نهایت چارچوب تحقیق در قالب جدولی ارائه گردید که در آن چالش های متناظر با ابعاد بومی سازی تجارت الکترونیک، بطور جداگانه نشان داده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.