تأثیر اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی: نقش رضایت مندی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی: نقش رضایت مندی مشتریان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی: نقش رضایت مندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی: نقش رضایت مندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی: نقش رضایت مندی مشتریان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بانک سامان بر وفاداری الکترونیکی آنان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مندی مشتریان تحت پژوهشی توصیفی- پیمایشی صورت گرفته است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی مشتریان بانک سامان که حداقل یک بار از وب سایت این بانک جهت انجام مبادلات آنلاین استفاده نموده اند می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران در جامعه نامحدود به تعداد ۲۲۰ نفر محاسبه شده و نمونه گیری به روش خوشه ای انجام شده است. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه ۳۱ سوالی محقق ساخته بوده که روایی آن به دو روش محتوایی و سازه و پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ (۰/۹۲۷) تأیید گردیده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Amos 22 و به روش الگوسازی معادلات ساختاری انجام شده است. نتایج فرضیه های پژوهش نشان داد که اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتری و رضایت مندی بر وفاداری الکترونیکی آنان تأثیر مثبت و معناداری داشته است. سایر نتایج نشان دهنده نقش میانجی مثبت و معنادار متغیر رضایت مندی در رابطه بین اعتماد و ریسک درک شده مشتریان با وفاداری آنان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.