تاثیر مدیریت برند بر عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی (منطقه تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت برند بر عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی (منطقه تهران) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت برند بر عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی (منطقه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت برند بر عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی (منطقه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت برند بر عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی (منطقه تهران) :

تعداد صفحات :۳۷

چکیده مقاله:

امروزه مدیران متوجه شده اند که برند و مدیریت برند برای ادامه حیات کسب وکارشان بسیار لازم و ضروری است. در واقع برندها به بخش جدایی ناپذیر ارزش شرکت و نیز یک دارایی استراتژیک مهم تبدیل شده اند به طوری که برای برخی از شرکتها،برند، همه ی دارایی آن شرکت محسوب میشود بر پایه نتایج به دست آمده، استقرار استراتژی شرکت بر پایه استراتژی برند گرایی، برند سازی داخلی، نوآوری و بازارگرایی منجر به بهبود عملکرد برند و عملکرد مالی خواهد شد از این رو، هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت برند بر عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی (منطقه تهران) می باشد و همچنین نتایج این تحقیق میتواند مورد استفاده مدیران شرکتهای تولیدی قرار بگیرد . برای پایایی پرسشنامه یک گروه نمونه از جامعه آماری انتخاب و براساس آلفای کرونباخ بررسی گردیده و پایایی پرسشنامه به اثبات رسیده است. در قسمت تجزیه و تحلیل داده ها، ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان مورد بررسی قرار گرفته وخصوصیات پاسخ دهندگان بر حسب سن، میزان تحصیلات, سابقه کار در شرکت و پست سازمانی براساس جداول نشان داده شده است.برای انجام این پژوهش، ۳۸۶ پرسشنامه در بین شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی (منطقه تهران) توزیع شد که ازپس جمع آوری پرسشنامه به تجزیه تحلیل دادها با استفاده از تکنیک های مناسب آماری توصیفی و استنباطی مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است .از شاخص های آمار توصیفی مانند فراوانی و درصد برای بررسی وتجزیه وتحلیل اطلاعات مربوط به ویژگی های عمومی پاسخگویان استفاده شده است. فرضیه های تحقیق نیز با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفته است . مدل تحلیلی این تحقیق محقق ساخته و نوع این تحقیق کاربردی و روش آن نیز توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل رئیس، سرپرست، کارشناس مسئول، کارشناس و کارمند در شرکت شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی می باشد. اهمیت جستجو و کاربرد این موضوع به این دلیل می باشد که مدیریت برند در شرکت ملی پخش منجر به شهرت برند سازمان و در نهایت منجر اصلاح نظام توزیع و سوخت رسانی و ارتقای رفاه و ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف کنندگان در شرکت ملی پخش می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.