تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بررضایتمندی و وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بررضایتمندی و وفاداری مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بررضایتمندی و وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بررضایتمندی و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بررضایتمندی و وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
تلاش این تحقیق بر این است تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در پخش سراسری بانی چاو شعبه قزوین را مشخص نماید .پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی – پیمایشی است روشهای نمونه گیری از نوع سرشماری برای کارکنان و غیر احتمالی در دسترس برای مشتریان بوده و ابزار گرد آوری داده ها پرسش نامه است برای سنجش پایائی از آلفای کرونباخ و برای آزمون سوالات تحقیق و بدست آوردن نتایج ابتدا از طریق آزمون کولموگروف اسمیرنوف نرمال بودن داده ها را آزموده ایم وبا توجه به نتایج بدست آمده،برای تجزیه و تحلیل آزمون فرضیه از آمار استنباطی ،برای مشخص نمودن وضعیت متغییر ها از آزمون T تک نمونه ای T-TEST و برای آزمون فرضیه ها از آزمون رگرسیون خطی و رگرسیون سلسله مراتبی و برای اولویت بندی متغییرها از آزمون آنالیز واریانس استفاده گردیده است.یافته های تحقیق نشان داد که همه عوامل بازاریابی داخلی بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معنا داری دارد و رضایتمندی مشتریان در تاثیر بین کیفیت ارائه خدمات بر و وفاداری مشتریان مداخله می نماید همچنین بر اساس نتایج بدست آمده اولویت عوامل بازاریابی داخلی به ترتیب توانمندسازی کارکنان، آموزش مستمر ، مشارکت کارکنان ، سیستم پاداش ، امنیت شغلی و تسهیم اطلاعات بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.