تاثیر بازاریابی الکترونیکی در بهبود وضعیت شرکت های ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر بازاریابی الکترونیکی در بهبود وضعیت شرکت های ایرانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر بازاریابی الکترونیکی در بهبود وضعیت شرکت های ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی الکترونیکی در بهبود وضعیت شرکت های ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر بازاریابی الکترونیکی در بهبود وضعیت شرکت های ایرانی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
امروزه بازاریابی الکترونیکی سهم مهمی را در برقراری ارتباط شرکت با مشتری و تعامل با وی بر عهده گرفته است. افزایش کیفی و کمی محصولات یکی از مزایای این تعامل به شمار می رود . جذب مشتری و حفظ آن فناوری ارتباطات و اطلاعات باعث به وجود آمدن فرصت های جدید برای تعریف دوباره ی ارتباط بین فروشنده و مشتری می شود. بازاریابی الکترونیک میزان نیاز و خواسته مشتریان شرکت را با میزان تولید و ظرفیت ارائه خدمات مشخص می کند. سازمانهای کوچک و متوسط به عنوان بخش عمده اقتصادی هر کشوری، نقش اساسی در بهبود و ارتقا شاخصهای اقتصادی دارند، و به همین دلیل اتخاذ روشها و ابزارهای نوآورانه و نوین انجام فرآیندها و امور کسب و کار مانند بازاریابی الکترونیکی نقش مهمی در موفقیت این گونه سازمانها خواهد داشت. اما بکارگیری بازاریابی الکترونیکی در اینگونه شرکتها با چالشها و موانعی روبروست. تحقیق حاضر ضمن معرفی کردن بازاریابی الکترونیک و تاکتیک های اولیه بازاریابی اینترنتی، به بررسی و تحلیل وضعیت شرکت های ایرانی می پردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.