بررسی نقش کشور مبدأ و سایر عوامل مؤثر بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی(مطالعه موردی: مشتریان خودروهای خارجی در استان خراسان رضوی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش کشور مبدأ و سایر عوامل مؤثر بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی(مطالعه موردی: مشتریان خودروهای خارجی در استان خراسان رضوی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش کشور مبدأ و سایر عوامل مؤثر بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی(مطالعه موردی: مشتریان خودروهای خارجی در استان خراسان رضوی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش کشور مبدأ و سایر عوامل مؤثر بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی(مطالعه موردی: مشتریان خودروهای خارجی در استان خراسان رضوی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش کشور مبدأ و سایر عوامل مؤثر بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی(مطالعه موردی: مشتریان خودروهای خارجی در استان خراسان رضوی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه امروزه، تمایل افراد به خرید خودروهای خارجی افزایش پیدا کرده است، بررسی عوامل تأثیرگذار بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی ضروری است. لذا، این پژوهش با هدف بررسی تأثیر کشور مبدأ، عوامل مربوط به محصول و قیمت آن بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی انجام گرفته است. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می باشد. جامعه پژوهش حاضر، مشتریان خودروهای خارجی در استان خراسان رضوی می باشد و از روش نمونه گیری خوشه ای، برای گرفتن نمونه استفاده شده است. پس از انتخاب تصادفی شهر مشهد، به عنوان خوشه نمونه، یک نمونه تصادفی از آن گرفته شده است. بدین ترتیب، حجم نمونه ۳۸۴ نفر گردید. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع آوری داده ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، هر سه متغیر کشور مبدأ، عوامل مربوط به محصول و قیمت بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی مؤثر می باشد. همچنین، ابعاد عوامل مربوط به محصول شامل شهرت برند، اعتماد به برند، تصویر برند، کیفیت درک شده نیز، بر ترغیب مشتریان به خرید خودروهای خارجی مؤثر می باشند. از آنجا که، واردات خودروهای خارجی به بازارهای کشورمان سبب ورشکستگی بسیاری از کارخانه های تولیدی داخلی شده و چه بسا کارخانه هایی که به همین دلیل تعطیل شده و خیل عظیمی از کارگران آنها نیز از کار بیکار شده اند، لذا، دولت و دست اندرکاران اقتصادی باید با تمام توان و با مدیریتی توانمند به یاری تولیدکنندگان داخلی بشتابند و به حمایت از تولیدات داخلی بپردازند. مانند اعطای تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های تولیدی بخش خصوصی با شرایط برابر، جلوگیری از قاچاق کالا که در حال حاضر از مجاری مختلف و تحت عناوین مختلف، حمایت جدی دولت از ارتقای فنآوری واحدهای تولیدی با تسهیلات ارزان قیمت و … .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.