بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک در راستای استراتژی بازاریابی خدمات بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک در راستای استراتژی بازاریابی خدمات بانکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک در راستای استراتژی بازاریابی خدمات بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک در راستای استراتژی بازاریابی خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک در راستای استراتژی بازاریابی خدمات بانکی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه بازاریابی از ابزارهایی است که می تواند درآمدهای بانک را افزایش دهد. فرآیند بازاریابی نوین با شناسایی و سنجش نیازها و خواسته های برآورده نشده مشتریان آغاز شده و پس از انتخاب بازاریابی خدمات با در نظر گرفتن مشتریان تنظیم می شود. هدف از تحقیق حاضر، بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک در راستای استراتژی بازاریابی خدمات بانکی در قالب ۳ فرضیه است . روش تحقیق حاضر از حیث هدف، کاربردی و از لحاظ نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارمندان و مدیران شعبه بانک سپه در بندرعباس به تعداد ۴۲۰ نفر می باشند که حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۲۰۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده تعیین شد . در تجزیه و تحلیل داده ‏ها به منظور بیان توصیفی داده ها و تجزیه و تحلیل پرسشنامه در بخش آمارتوصیفی و بررسی سؤال های جمعیت شناختی از تکنیک هایی نظیر مد؛ میانه؛ میانگین؛ انحراف معیار و در بخش استنباطی جهت بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک سپه بندرعباس از آزمون تی تک نمونه ای ، جهت نرمال بودن داده ها آزمون K-S و جهت رتبه بندی متغیرها از آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شده است .تحلیل داده ها با بهره گیری از نرم افزارSPSS نشان داد قیمت گذاری ، توسعه و اطلاع رسانی محصولات و خدمات در افزایش مشتریان بانک سپه موثر است .بر این اساس بانک ها باید در جهت رسیدن به یک از اهداف بزرگ خود که جذب مشتریان باشد، به بهبود این پارامتر ها بپردازند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.