بررسی عوامل تأثیر گذار بر رضایت مشتریان بیمه های آتش سوزی از کیفیت خدمات با توجه به نقش تعدیل کنندگی گروههای بیمه گذاران در بیمه ایران استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تأثیر گذار بر رضایت مشتریان بیمه های آتش سوزی از کیفیت خدمات با توجه به نقش تعدیل کنندگی گروههای بیمه گذاران در بیمه ایران استان گیلان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تأثیر گذار بر رضایت مشتریان بیمه های آتش سوزی از کیفیت خدمات با توجه به نقش تعدیل کنندگی گروههای بیمه گذاران در بیمه ایران استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تأثیر گذار بر رضایت مشتریان بیمه های آتش سوزی از کیفیت خدمات با توجه به نقش تعدیل کنندگی گروههای بیمه گذاران در بیمه ایران استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تأثیر گذار بر رضایت مشتریان بیمه های آتش سوزی از کیفیت خدمات با توجه به نقش تعدیل کنندگی گروههای بیمه گذاران در بیمه ایران استان گیلان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

کیفیت به عنوان یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی خدمات است.مفهومی گسترده که قسمت های مختلف سازمان نسبت به آن تعهد دارد.مدیران سازمان های خدماتی آگاهند که کیفیت برتر موجب عملکرد بهتر می شود.و مزایایی چون وفاداری مشتریان،پاسخگویی به نیازهای آنان،رشد سهم بازار و بهره وری برای سازمان ها به ارمغان می آورد.آنها کیفیت خدمات را به عنوان اهرمی برای ایجاد مزیت رقابتی بکار می گیرند.پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی است و چون قصد توسعه دانش برای به کارگیری در یک زمینه خاص در بیمه ایران را دارد و هدفش توصیف شرایط و وضع موجود می باشد توصیفی و با توجه به استفاده از روش نظرسنجی به جهت بررسی توزیع ویژگی های جامعه، پیمایشی است.جامعه آماری این پژوهش مشتریان بیمه گذار در بیمه ایران می باشند و برای به دست آوردن حجم نمونه از فرمول حجم نمونه کوکران استفاده شده است که با توجه به محاسبات صورت گرفته در فرمول،حجم نمونه برابر با مقدار ۳۷۶ نفر می باشد.نتایج پژوهش نشان می دهد متغیر تضمین تأثیر معناداری(C.R= 15.063) بر رضایتمندی از کیفیت خدمات دارد و شدت این اثر برابر با (۰.۰۴-) می باشد، متغیر پایایی(قابلیت اطمینان) تأثیر معناداری(C.R= 13.716) بر رضایتمندی از کیفیت خدمات دارد و شدت این اثر برابر با (۰.۰۱-) برآورد گردید. سازه عوامل فیزیکی و ملموس تأثیر معناداری(C.R= 11.613) بر رضایتمندی از کیفیت خدمات دارد و شدت این اثر (۰.۰۸) برآورد گردید. متغیر مستقل همدلی تأثیر معناداری(C.R= 17.552) بر رضایتمندی از کیفیت خدمات دارد و شدت این اثر (۰.۱۶-) برآورد گردید. سازه پاسخگویی تأثیر معناداری(C.R= 15.952) بر رضایتمندی از کیفیت خدمات دارد و شدت این اثر (۰.۹۲) برآورد گردید. و همچنین نوع بیمه آتش سوزی تأثیر معناداری (C.R= 18.257) بر اثر متغیر پاسخگو بودن بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات دارد.و شدت این اثر برابر با (۰.۰۱) می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.