بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان در سوپر مارکت ها ی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان در سوپر مارکت ها ی شهر تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان در سوپر مارکت ها ی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان در سوپر مارکت ها ی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان در سوپر مارکت ها ی شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه یکی از ارکان اصلی رقابت در سازمان های مشتری مدار کسب رضایت مشتری است،زیرا محرک اصلی برای سازمان های تجاری که به دنبال بهبود در مسیر پیشرفت خود هستند،همانا مشتریان آن سازمان است. بنابراین وجود چارچوبی برای درک، تجزیه تحلیل وارزیابی وضعیت مشتریان امری حیاتی است. در این بین اطلاع از تصویر ذهنی وادراک مشتریان نسبت به کالاها وخدمات ارائه شده از اهمیت خاصی برخوردار است وضمن آشکار ساختن نقاط قوت وضعف یک سازمان،زمینه ای را برای اتخاذ راهبردهای مناسب وارتقاء سطح عملکرد فراهم می آورد.از اینروست که در تحقیق حاضر به بررسی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان در سوپرمارکت های شهر تهران پرداخته شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف تحقیق کاربری واز نوع روش گردآوری داده ها تحقیق توصیفی (پیمایشی) می باشد وجامعه مورد بررسی شهروندان تهرانی می باشند که به عنوان مشتری از سوپرمارکت های شهر تهران اقدام به خرید می نمایند. اندازه نمونه، طبق فرمول کوکران از جامعه نامحدود تعداد ۳۸۶ نفر محاسبه گردید وتعداد نمونه مورد نظربه تعداد ۴۲۰ افزایش یافته بطوری که ۶۰ سوپرمارکت ودرهریک۷نفر از مشتریان به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری از نوع خوشه ای می باشد.ابزار سنجش، پرسشنامه ای است که در قالب مقیاس لیکرت، پاسخ های مشتریان در آن درج گردیده است. روایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوا وپایایی آن از طریق محاسبه آلفای کرونباخ باضریب ۰.۹۳۷ مورد تایید قرار گرفته است.جهت آزمون فرضیات نیز پس از آزمون نرمال بودن اطلاعات از آزمون دوجمله ای وبرای آزمون تفاوت اهمیت بین گویه ها از آزمون فرید من استفاده شده است. نتاییج تحقیق اینگونه نشان می دهد که اهمیت عوامل آمیخته بازاریابی به ترتیب از نظر مشتریان محصول، کارکنان، توزیع، قیمت، فرآیند، تجهیزات وترفیع می باشد. همچنین شاخص رضایت مشتریان سوپر مارکت های شهر تهران (CSI)61.67 محاسبه گردیده است.همچنین شواهدی مبنی بر پذیرفتن فرضیه مشتریان سوپر مارکت های شهر تهران بطور کلی از سطح رضایت بالایی برخوردارمی باشند. مشاهده نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.