بررسی رابطه ی کیفیت ادراک شده و نگرش به برند با وفاداری به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی کیفیت ادراک شده و نگرش به برند با وفاداری به برند دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی کیفیت ادراک شده و نگرش به برند با وفاداری به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی کیفیت ادراک شده و نگرش به برند با وفاداری به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی کیفیت ادراک شده و نگرش به برند با وفاداری به برند :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ی کیفیت ادراک شده و نگرش به برند با وفاداری به برند تلفن همراه به مرحله اجرا درآمد. جامعه آماری این پژوهش، تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بودند که از میان آن ها ۴۰۰ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده و پرسشنامه میان ایشان توزیع شد. داده ها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از وجود رابطه معنادار میان کیفیت ادراک شده و ابعاد آن (نشانه های ظاهری، نشانه های بیرونی، نشانه های درونی، نشانه های عملکردی) با وفاداری به برند بود. همچنین رابطه ی مثبت و معناداری میان نگرش به برند با وفاداری به برند مشاهده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.