بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهر همدان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهر همدان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهر همدان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهر همدان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهر همدان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهر همدان در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بوده است. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهر همدان به تعداد ۴۲۷ نفر (۳۳۹ مرد و ۸۸ زن) بوده است. حجم نمونه آماری براساس فرمول کوکران به تعداد ۲۰۲ آزمودنی (۱۶۱ نفر مرد و ۴۱ نفر زن) برآورد گردید. روش نمونه گیری با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبتی انجام شد. جهت گردآوری داده ها از دو پرسشنامه: رهبری خدمتگزار قلی پور و همکاران ( ۱۳۸۸) و اثربخشی سازمانی حاجعلی (۱۳۸۸) استفاده گردید. برای تعیین روایی پرسشنامه ها از روش محتوایی با استفاده از دیدگاه متخصصان استفاده شد. پایایی ابزار پژوهش با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ، ۰/۹۵ برای پرسشنامه رهبری خدمتگزار و ۰/۹۶ برای پرسشنامه اثربخشی سازمانی برآورد گردیده است. برای تجزیه وتحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی مانند (جدول فراوانی داده ها ، میانگین، انحراف معیار) و نیز از روش های آمار استنباطی ( آزمون t تک گروهی، ضریب همبستگی پیرسون، و تحلیل رگرسیون چند متغیره) استفاده شده است. نتایج t تک گروهی نشان داد که وضعیت رهبری خدمتگزار در حد متوسط (۳) و اثربخشی سازمانی بالاتر از حد متوسط (۳) است. ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین سبک رهبری خدمتگزار با اثربخشی سازمانی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. نتایج تجزیه وتحلیل رگرسیون چندگانه حاکی از آن است که از بین مؤلفه های سبک رهبری خدمتگزار، تنها مؤلفه تواضع و فروتنی، بیشترین تأثیر را در پیش بینی اثربخشی سازمانی کارکنان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.