بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد بانک های خصوصی (مطالعه ی موردی: بانک های ملت شهرکرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد بانک های خصوصی (مطالعه ی موردی: بانک های ملت شهرکرمانشاه) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد بانک های خصوصی (مطالعه ی موردی: بانک های ملت شهرکرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد بانک های خصوصی (مطالعه ی موردی: بانک های ملت شهرکرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد بانک های خصوصی (مطالعه ی موردی: بانک های ملت شهرکرمانشاه) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

با گذر از اقتصاد سنتی، مشتری به صورت محور تمام فعالیت های سازمان در آمده است. پژوهش حاضر که با هدف بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد بانک های خصوصی (مطالعه موردی: بانک های ملت شهرکرمانشاه) انجام شده، از نظر نوع هدف، کاربردی، از نظر دامنه، خرد و از نظر زمانی، یک بررسی مقطعی است. روش تحقیق در این پژوهش، روش میدانی با استفاده از تکنیک پیمایش و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد. جامعه ی آماری، تمامی کارکنان بانک های ملت شهرکرمانشاه می باشند که تعداد ۱۰۵ نفر از آن ها، به عنوان نمونه و به صورت تصادفی انتخاب شدند. این پژوهش، به دنبال بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با چهار شاخص؛ تعامل با مشتری، برنامه ریزی بازار، تجزیه و تحلیل پالایش، تحلیل مبتنی بر فناوری به عنوان متغیرهای مستقل و عملکرد سازمانی به عنوان متغیر وابسته می باشد. نتایج نشان داد که بین مدیریت ارتباط با مشتری و هم چنین شاخص های آن با عملکرد سازمانی ارتباط مثبت، مستقیم و معنا دار وجود دارد. همچنین نشان داده شده است که ۶۶ درصد تغییرات عملکرد شعب بانک ملت به وسیله ی تغییرات مدیریت ارتباط با مشتری قابل تفسیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.