بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی در استان خراسان شمالی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی در استان خراسان شمالی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی در استان خراسان شمالی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی در استان خراسان شمالی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی در استان خراسان شمالی) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

شرکت های کوچک و متوسط، سهم بسیاری در فعالیت های صنعتی کشورهای مختلف جهان دارند. مهمترین عامل ادامه حیات و حضور قدرتمند این شرکت ها در عرصه های اقتصادی داخلی و بین المللی، توسعه هر چه بیشتر آنها و داشتن رویکرد کارآفرینانه به موضوع و دارا بودن برنامه ای منسجم و سازمان یافته در این زمینه می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط انجام گرفته است. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می باشد. جامعه پژوهش حاضر، شرکت های بازرگانی کوچک و متوسط استان خراسان شمالی که به نحوی در زمینه صادرات مشغول به فعالیت هستند و روش نمونه گیری به صورت خوشه ای می باشد. همچنین، در این پژوهش از پرسشنامه برای ابزار جمع آوری داده ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، کارآفرینی و ابعاد آن شامل نوآوری، پیشگامی و ریسک پذیری تأثیر معناداری بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط دارند. بعلاوه، عوامل محیطی نیز نقش تعدیلگر را در تأثیر گذاری کارآفریین بر عملکرد صادراتی ایفا می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.