بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب شرکت شیر و لبنیات کاله)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب شرکت شیر و لبنیات کاله) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب شرکت شیر و لبنیات کاله)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب شرکت شیر و لبنیات کاله)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب شرکت شیر و لبنیات کاله) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

فرهنگ هر سازمانی بر نحوه ی عملکرد کارکنان سازمان تأثیر به سزایی دارد به طوری که در سازمان های بافرهنگ کارگروهی، مشارکت کارکنان جهت ارائه کالا و خدمات بهتر و به موقع بیشتر خواهد بود. بر این اساس، در این تحقیق به بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت مشتری در شعب مختلف شرکت شیر و لبنیات کاله پرداخته شده است. جامعه آماری تحقیق شامل ۱۶۸ نفر از مدیران و مهندسان برنامه ریزی و کنترل تأمین شعب مختلف شرکت مذکور بوده که جهت گردآوری داده ها، از پرسشنامه استفاده شده است. برای آزمون فرضیات و سنجش روایی مدل از نرم افزار پی ال اس (PLS) استفاده شد؛ و نتایج حاکی از آن بود که فرهنگ سازمانی در سطح معنی داری ۰.۰۵ در شرکت کاله تأثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان دارد؛ و تأثیرگذارترین نوع فرهنگ بر رضایت مشتریان در شرکت مذکور، فرهنگ سازگاری است که حدود ۴۹ درصد بر رضایت مشتریان تأثیر می گذارند. این نتایج با نتایج کارهای مشابه قبلی همسو و در یک راستا بوده و تغییرات محیطی (نیاز مشتریان، رقبا و …) نیز در نظر گرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.