بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری ( مطالعه موردی: فروشگاه رفاه شرق تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری ( مطالعه موردی: فروشگاه رفاه شرق تهران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری ( مطالعه موردی: فروشگاه رفاه شرق تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری ( مطالعه موردی: فروشگاه رفاه شرق تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری ( مطالعه موردی: فروشگاه رفاه شرق تهران) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هر چند سازمان های امروزی در تلاشند تا با ترسیم خطوط مختلف کارکنان را به سمت و سوی اهداف کلان خود هدایت کنند، اما در میان نمایش رفتارهای انجرافی مثبت مانند رفتار شهروندی سازمانی به صورت خاص مورد استقبال بسیاری از سازمان ها قرار می گیرد. رفتار شهروندی سازمانی، رفتار فرا وظیفه ای مثبتی است که کارکنان به صورت داوطلبانه از خود نشان می دهند و به سازمان خود در تحقق اهداف کمک می کنند. هدف پژوهش حاضر برسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان می باشد. تحقیق از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ روش، از دسته تحقیقات پیمایشی- توصیفی می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است که بصورت تصادفی در میان نمونه آماری توزیع شده است. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان و مشتریان فروشگاه رفاه شرق استان تهران تشکیل می دهند. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی-مورگان ۳۶۰ نفر برآورد شده است. روایی پرسشنامه با استفاده از نرم افزارLISREL و آزمون تحلیل عاملی تائیدی انجام شده است. برای تعیین پایایی پرسشنامه نیز از نرم افزار SPSS و آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که به ترتیب متغیرهای نوع دوستی، احترام، وظیفه شناسی، جوانمردی بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.