بررسی تاثیر ایجاد رویدادهای آموزشی و سرگرم کننده بر رضایت خریداران در فروشگاه ها،مطالعه موردی مجموعه فروشگاه های هفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ایجاد رویدادهای آموزشی و سرگرم کننده بر رضایت خریداران در فروشگاه ها،مطالعه موردی مجموعه فروشگاه های هفت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ایجاد رویدادهای آموزشی و سرگرم کننده بر رضایت خریداران در فروشگاه ها،مطالعه موردی مجموعه فروشگاه های هفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ایجاد رویدادهای آموزشی و سرگرم کننده بر رضایت خریداران در فروشگاه ها،مطالعه موردی مجموعه فروشگاه های هفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ایجاد رویدادهای آموزشی و سرگرم کننده بر رضایت خریداران در فروشگاه ها،مطالعه موردی مجموعه فروشگاه های هفت :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه با گسترش علم بازاریابی و علوم زیر مجموعه آن همچون تحقیقات بازاریابی و رفتار مصرف کننده،می توان سطح انتظار از نوع گرایش معطوف به این علم را متفاوت تر از قبل بررسی نمود.در این پژوهش بررسی تاثیر ایجاد رویداد های آموزشی و سرگرم کننده بر رضایت خریداران در فروشگاه ها مورد مطالعه قرار گرفته است که این پژوهش از نظر نوع موضوع نوین بوده و نتایج بسیار قابل توجهی را در پی داشته است ، هدف از این پژوهش بررسی رابطه موجود بین متغییرهای رویدادهای آموزشی و سرگرم کننده و تاثیر آن بر انگیزه و رضایت خریداران می باشد.پژوهش مورد نظر از نظر نوع هدف کاربردی می باشد و از طریق توزیع پرسشنامه در مجموعه فروشگاه های هفت مورد مطالعه قرار گرفته است.پیرامون موضوع مورد مطالعه هشت فرضیه مطرح گردیده است که هفت فرضیه با قابلیت اعتماد بالا پذیرفته و یک فرضیه رد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.