اندازه گیری شاخص رضایت مشتری به تفکیک ویژگی های جمعیت شناختی (سوپرمارکتهای شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری شاخص رضایت مشتری به تفکیک ویژگی های جمعیت شناختی (سوپرمارکتهای شهر تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری شاخص رضایت مشتری به تفکیک ویژگی های جمعیت شناختی (سوپرمارکتهای شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری شاخص رضایت مشتری به تفکیک ویژگی های جمعیت شناختی (سوپرمارکتهای شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری شاخص رضایت مشتری به تفکیک ویژگی های جمعیت شناختی (سوپرمارکتهای شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با استعانت از خداوند متعال در مقاله حاضر ابتدا مفاهیم مربوط به رضایت مشتری تعاریف مختلف رضایت مشتری از زبان دانشمندان مختلف بیان شد سپس انواع مشتری از نظر میزان رضایت و نیز مزیت های اندازه گیری رضایت مشتری و انواع متدهای رایج آن شرح داده شد.سپس شاخص رضایت مشتری و کشورهای های اراده دهنده ی شاخص ملی و نظرات دانشمندان پیرامون اندازه گیری رضایت مشتری بیان شده است. بعد انواع مدلهای رضایت مشتری شرح داده شدو بعد پیشینه تحقیق و روش شناسی و جامعه آماری و نمونه استفاده شده بیان شدو توضیح اینکه تحقیق حاضر از نظر هدف تحقیق کاربری واز نوع روش گردآوری داده ها تحقیق توصیفی (پیمایشی) می باشد.جامعه مورد بررسی شهروندان تهرانی می باشند که به عنوان مشتری از سوپرمارکت های شهر تهران اقدام به خرید می نمایند. اندازه نمونه ،طبق فرمول کوکران از جامعه نامحدود تعداد ۳۸۶ نفر محاسبه گردید.تعداد نمونه مورد نظربه تعداد۴۲۰ افزایش یافته بطوری که ۶۰ سوپرمارکت ودرهریک ۷نفر از مشتریان به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری از نوع خوشه ای می باشد. ابزار سنجش، پرسشنامه ای است که در قالب مقیاس لیکرت،پاسخ های مشتریان در آن درج گردیده است. روایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوا وپایایی آن از طریق محاسبه آلفای کرونباخ باضریب ۰.۹۳۷ مورد تایید قرار گرفته است. و در نهایت با محاسبات صورت گرفته که از دقت بالایی برخوردار بود شاخص رضایت مشتریان سوپر مارکت های شهر تهران (CSI) 61.67 محاسبه گردیده است که درنوع خود از نظر بررسی موضوع در( سطح خرد) کم نظیر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.