اصول طلایی مشتری مداری در دنیای دانشی نوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اصول طلایی مشتری مداری در دنیای دانشی نوین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اصول طلایی مشتری مداری در دنیای دانشی نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اصول طلایی مشتری مداری در دنیای دانشی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اصول طلایی مشتری مداری در دنیای دانشی نوین :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مدیریت دانش و مشتری مداری هر دو دارای یک هدف مشترک ، بهبود مستمر فرایند ها می باشند که علاوه بر ایجاد و انتقال دانش به مشتریان ، به عنوان یکی از مهم ترین فرایندهای بنیادی و استراتژیک نگریسته می شود که تعیین کننده توانایی یادگیری و نوآوری سازمان است (سالمادور و بوئنو ،۲۰۰۷). و قابلیت اساسی مدیریت دانش تسخیر، مدیریت اطلاعات و ارائه کالاها و خدمات معتبر و به موقع به مشتریان در جهت بهبود بخشیدن به ارائه پاسخ به مشتریان و انجام تصمیم گیری های سریع سازمانی بر اساس اطلاعات واقعی می باشد(علوی و لیدنر ،۲۰۰۱)واز سوی دیگر مطالعات انجام شده در زمینه مدیریت دانش نشان دهنده نقش کلیدی آن در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.(لاو وهمکاران ،۲۰۰۹) وامروزه تحقیقات بسیاری نشان داده است که رضایتمندی مشتریان کلید نهایی موفقیت و سودآوری در سازمانها به شمار نمی رودو در حقیقت مفاهیم بازاریابی که تا دیروز براین مهم تاکید می ورزید، دیگر آن را به رسمیت نمی شناسد بلکه امروزه تنها مشتری مشعوف و شادمان و مشتری که احساس تعلق خاطر و تعلق قلبی پیدا کرده برای سازمانها، سرمایه هایی به شمار می روند که سودآوری و عمر طولانی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.