ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی با رویکرد فرا تحلیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی با رویکرد فرا تحلیل دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی با رویکرد فرا تحلیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی با رویکرد فرا تحلیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی با رویکرد فرا تحلیل :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش ارایه یک الگوی بومی سازی شده مدیریت ارتباط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بخش های خدماتی ایران است. با بررسی پژوهش های قبلی و با استفاده از رویکرد فراتحلیل تلاش شده تا الگوی مفهومی جامعی از مدیریت ارتباط با مشتری متناسب با بخش خدمات بدست آید. برای بومی سازی، الگوی مفهومی استخراج شده با استفاده از نظر سنجی خبرگان به ۷ نفراز اساتید بازاریابی و فناوری اطلاعات دانشگاه های الزهرا، تربیت مدرس و تهران داده شد و تغییرات لازم متناسب با شرایط ایران در آن بعمل آمد. داده ها از شش بانک منتخب ایران جمع آوری گردید و با نرم افزار Spss 21 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که میان بانک های منتخب از جنبه های فرآیند، مشتری و سازمانی و در نهایت اجرای مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی تفاوت معنی داری وجود دارد.در فاز بعدی این پژوهش، الگوی منتخب بومی سازی در سازمان های خدماتی در ایران مورد آزمون قرار خواهد گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.