ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهرتهران، بر اساس مدل EFQM، در حوزه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهرتهران، بر اساس مدل EFQM، در حوزه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهرتهران، بر اساس مدل EFQM، در حوزه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهرتهران، بر اساس مدل EFQM، در حوزه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهرتهران، بر اساس مدل EFQM، در حوزه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه منابع انسانی و با رویکرد ۳۶۰ درجه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه پسرانه مناطق ۱۹ گانه شهر تهران در حوزه ی منابع انسانیو بر اساس مدل تعالی به انجام رسیده است. روش جمع آوری داده ها، پیمایشی و جامعه آماری کلیه ی مدیران ارشد مناطق،مدیران مدارس متوسطه پسران، معاونین، دبیران، نیروهای خدمات و دانش آموزان در نواحی ۱۹ گانه شهر تهران بوده است.نمونه گیری خوشه ای دو مرحله ای، بوده و به منظور تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران، استفاده شده است. نمونه شامل:۷۶ نفر از مدیران ارشد ، ۱۴۳ نفر از مدیران مدارس ، ۲۷۶ نفر از معاونین ، ۳۲۹ نفر از دبیران ، ۲۲۹ نفر از نیروهای خدمات و ۳۸۲ نفر از دانش آموزان بوده است. ابزار، پرسش نامه آماده شده توسط زهرا قربانی در سال ۱۳۸۷ بوده است.روایی صوری و محتوایی به تأیید اساتید رسید. نتایج حاصل از محاسبه ضریب آلفای کرونباخ در تمامی موارد بالاتر از ۰/۷بوده است. تحلیل داده ها با بهره گیری از آمار استنباطی (آزمون های: کولموگراف اسمیرنف و t- تک نمونه) صورت گرفتهاست. وضعیت تعالی مدیران مدارس در معیار، مدیریت منابع، از دیدگاه مدیران ارشد و خدمات و همچنین در معیار توسعهدانش از دیدگاه مدیران ارشد و نیز در معیار مشارکت از دیدگاه مدیران ارشد و معاونین مدارس متوسط ارزیابی شده و درسایر موارد وضعیت تعالی ، مطلوب بوده است. در پایان، نتایج بدست آمده مورد بحث قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.