طراحی مرکز یادگیری جبرانی آموزش کسر به روش مشارکتی واثربخشی آن بر یادگیری-یادداری وانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرششم ابتدایی شهرستان رودان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مرکز یادگیری جبرانی آموزش کسر به روش مشارکتی واثربخشی آن بر یادگیری-یادداری وانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرششم ابتدایی شهرستان رودان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مرکز یادگیری جبرانی آموزش کسر به روش مشارکتی واثربخشی آن بر یادگیری-یادداری وانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرششم ابتدایی شهرستان رودان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مرکز یادگیری جبرانی آموزش کسر به روش مشارکتی واثربخشی آن بر یادگیری-یادداری وانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرششم ابتدایی شهرستان رودان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مرکز یادگیری جبرانی آموزش کسر به روش مشارکتی واثربخشی آن بر یادگیری-یادداری وانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرششم ابتدایی شهرستان رودان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پیشرفت روزافزون علم وگسترش علوم مختلف، ضرورت کسب معلومات بیشتر وبادوام تر ودر زمان کوتاهتر را اجتناب ناپذیر میسازد.امروزه فرایند یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی از اساسیترین موضوعات در تعلیم وتربیت است که توجه متخصصان علومتربیتی را به خود جلب کرده است. پژوهش حاضر با هدف طراحی مرکز یادگیری آموزش کسر به روش مشارکتی و اثر بخشی آن بریادگیری- یادداری وانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر ششم ابتدایی شهرستان رودان درسال ۹۵ – ۹۴ انجام گرفت. روش پژوهش،شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پسآزمون با گروه کنترل و جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان ششم ابتدایی در سال تحصیلی ۹۵ -۹۴ بود. حجم نمونه شامل ۹۰ نفر از دانش آموزان که به روش خوشهای چند مرحلهای انتخاب و با تخصیص تصادفی در دو گروه آزمایش( ۱۷ نفر( و کنترل ) ۱۷ نفر( قرار گرفتند. ابزار پژوهش برای گردآوری اطلاعات پرسش نامه اصلاح شده انگیزش تحصیلی هارتر ) ۲۰۰۵ ( و. برای آموزش کسر، مرکز یادگیری طراحی شد که طی ۱۰ جلسه ۴۵ دقیقهای برای گروه آزمایش اجرا گردید.و میزان سطح معناداری آنها۰۰۱ / ۰ میباشد. نتایج بررسی فرضیهها از طریق تحلیل کوواریانس نشان داد که طراحی مرکز یادگیری جبرانی آموزش کسربه روشمشارکتی موجب بهبود یادگیری – یادداری وانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ششم ابتدایی میگردد. دیگر یافتهها نشان داد که آموزش مفهوم کسر به روش مشارکتی موجب بهبود انگیزش درونی و انگیزش بیرونی دانش آموزان میگردد. پیشنهاد میشود که طراحی مرکز جبرانی در جهت افزایش انگیزش تحصیلی در دروس مورد نیاز هر پایه در مدارس ابتدایی عملی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.