رابطه سبک رهبری تحولی باس و سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد خوراسگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه سبک رهبری تحولی باس و سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد خوراسگان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سبک رهبری تحولی باس و سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد خوراسگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک رهبری تحولی باس و سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد خوراسگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سبک رهبری تحولی باس و سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد خوراسگان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین سبک رهبری تحولی باس با سازمان یادگیرنده در دانشگاه های اصفهان در سال ۱۳۹۲ به روش توصیفی همبستگی انجام شد. جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه اساتید دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اصفهان است که تعداد آن ها به ترتیب ۳۱۰ و ۵۳۰ نفر بودند. بر اساس فرمول حجم نمونه کوکران (۲۲۰ (نفر به عنوان نمونه آماری برای دانشگاه اصفهان و (۱۷۰ (نفر برای دانشگاه خوراسگان برآورد شد. ابتدا به روش خوشه ای از بین دانشگاه های موجود در شهر اصفهان دو دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد خوراسگان انتخاب گردید سپس به روش تصادفی سیستماتیک نمونه گیری انجام شد. ابزارهای مورد استفاده، دو پرسشنامه معتبر و پرکاربرد سبک رهبری تحولی باس(۱۹۹۷ (و پرسشنامه سازمان یادگیرنده واتکینز و مارسیک (۲۰۰۳ (با طیف پنج درجه ای لیکرت بودند. روایی صوری پرسشنامه ها توسط تعدادی از اساتید مشابه با نمونه آماری تأیید شد و پایایی آن ها از طریق ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب (۷۸/۰ (و (۸۰/۰ (برآورد گردید. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی وآمار استنباطی با استفاده از آزمون های رگرسیون چند گانه، ضریب همبستگی پیرسون و آزمون تحلیل واریانس انجام شد. نتایج نشان داد که بین سبک رهبری تحول آفرین با سازمان یادگیرنده هم در دانشگاه اصفهان و هم در دانشگاه آزاد خوراسگان رابطه معنی دار وجود دارد، ضمنا۰ تفاوت معنی داری بین میزان شدت این دو رابطه (همبستگی) در این دو دانشگاه وجود دارد به طوری که رابطه این متغیرها در دانشگاه آزاد خوراسگان قوی تر است. در دانشگاه اصفهان بهترین پیش بینی کننده سازمان یادگیرنده بعد نفوذ آرمانی بود. در دانشگاه آزاد خوراسگان بهترین پیش بینی کننده سازمان یادگیرنده بعد ملاحظات فردی بود. در خصوص متغیرهای جمعیت شناختی در دانشگاه اصفهان بین نظرات اساتید با سابقه کار ۲۱ تا ۳۰ سال با نظرات اساتید با سابقه کار بیش از ۳۰ سال، در مورد متغیر رهبری تحولی تفاوت معنی دار وجود داشت. در دانشگاه آزاد خوراسگان بین نظرات اساتید مرد و زن و اساتید با مدرک فوق لیسانس و دکتری، در مورد رهبری تحولی و همچنین بین اساتید زن و مرد در مورد سازمان یادگیرنده تفاوت معنی دار وجود داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.