تحلیل میزان فعالیت های یادگیرانه دانش آموزان براساس تدوین فعال محتوای آموزشی کتاب زمین شناسی پایه سوم متوسطه (چاپ ۱۳۹۴) با روش ویلیام رومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل میزان فعالیت های یادگیرانه دانش آموزان براساس تدوین فعال محتوای آموزشی کتاب زمین شناسی پایه سوم متوسطه (چاپ ۱۳۹۴) با روش ویلیام رومی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل میزان فعالیت های یادگیرانه دانش آموزان براساس تدوین فعال محتوای آموزشی کتاب زمین شناسی پایه سوم متوسطه (چاپ ۱۳۹۴) با روش ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل میزان فعالیت های یادگیرانه دانش آموزان براساس تدوین فعال محتوای آموزشی کتاب زمین شناسی پایه سوم متوسطه (چاپ ۱۳۹۴) با روش ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل میزان فعالیت های یادگیرانه دانش آموزان براساس تدوین فعال محتوای آموزشی کتاب زمین شناسی پایه سوم متوسطه (چاپ ۱۳۹۴) با روش ویلیام رومی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه، در فرآیند تعلیم و تربیت شهروندان، تاکید بر آموزش فعال و یادگیری فعال بوده، یکی از الزامات آمـوزش فعـال، تـدوین محتـوای آموزشی به صورت فعال است. تحلیل محتوای آموزشی کتاب درسی زمین شناسی پایه سوم متوسطه بر اساس تکنیـک ویلیـام رومـی کـه میزان فعال بودن متن آموزشی را تعیین می ماید، نشان می دهد که میزان فعال بودن متن آموزشی کتاب درسی تدوین شده برای آموزشمحتوای علمی با روش فعال از طریق تعیین ضریب درگیری دانش آموزان در مؤلفه های متن و تصاویر آموزشی تدوین شده در این کتـاب درسی، کمتر از معیار آماری قابل قبول برای متون آموزشی فعال در این روش بوده و کتاب به صورت غیرفعال، برخلاف اهداف و روش هایتبیین شده برای آموزش و یادگیری فعال و موثر این ماده درسی، تدوین شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.