بررسی تاثیر بازاریابی بر اثربخشی اجرای استراتژی تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی بر اثربخشی اجرای استراتژی تجارت الکترونیک دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی بر اثربخشی اجرای استراتژی تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی بر اثربخشی اجرای استراتژی تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی بر اثربخشی اجرای استراتژی تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

بازاریابی و استراتژی های بازاریابی در طول تاریخ حیات خود به شدت متاثر در تکنولوژی ها و فناوری های اعصار خود بوده است.امروزه ظهور فناوری اطلاعات و سرعت رشد آن، استراتژی های بازاریابی را کاملا متحول نموده است. بسیاری از سازمان های تولیدی،خدماتی و غیره تحت تاثیر این فناوری ها استراتژی های بازاریابی خود را به گونه ای طراحی و تدوین می نماید تا از مزیت های رقابتیحاصل از آن تحولات استفاده نمایند. بازاریابی و استراتژی های بازاریابی دو عنصر جدا ناپذیر از یکدیگر می باشند که می توان استراتژیک بازاریابی را به این شکل معرفی نمود: هنر و علم تدوین، اجرا، ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چند شانه که شرکت ها را قادر می سازد بههدف های بلند مدت خود دست یابند. در این مقاله ابتدا یک بینش کلی بازاریابی و استراتژی بازاریابی در آن بیان میگردد و در ادامه به هدف پژوهش حاضر که تاثیر بازاریابی بر اثر بخشی اجرای استراتژی تجارت الکترونیک است، میپردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.