ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی با رضایت مشتری از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی با رضایت مشتری از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی با رضایت مشتری از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی با رضایت مشتری از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی با رضایت مشتری از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق، بررسی ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی با رضایت مشتری از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود. روش تحقیق این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی می باشد که به صورت میدانی اجرا شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان به تعداد ۲۲۴ نفر در سال ۱۳۹۴ بود که بر حسب جدول مورگان، ۱۴۰ نفر از کارکنان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند که در نهایت ۱۳۲ نفر پرسشنامه ها رو عودت دادند. برای جمع آوری داده های تحقیق از پرسش نامه های یادگیری سازمانی سنگه (۲۰۰۱) و رضایت مشتری زیمانسکی و هنارد (۲۰۰۱) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که بین ابعاد یادگیری سازمانی با رضایت مشتری از دید کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان رابطه معنی داری وجود دارد. با توجه به نتایج تحقیق مدیران ادارات ورزش و جوانان استان گلستان برای بهبود رضایت مشتریان خود می توانند از یادگیری سازمانی بهره گیرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.