فرآیندبرند سازی مکان شهری بر مبنای دیدگاه بازاریابی از مفهوم بازار تا تدوین استراتژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرآیندبرند سازی مکان شهری بر مبنای دیدگاه بازاریابی از مفهوم بازار تا تدوین استراتژی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرآیندبرند سازی مکان شهری بر مبنای دیدگاه بازاریابی از مفهوم بازار تا تدوین استراتژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرآیندبرند سازی مکان شهری بر مبنای دیدگاه بازاریابی از مفهوم بازار تا تدوین استراتژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرآیندبرند سازی مکان شهری بر مبنای دیدگاه بازاریابی از مفهوم بازار تا تدوین استراتژی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مکانهایی که صاحب وجههای مطلوب در اذهان عموم افراد هستند، متناسب با گروههای مخاطب خود در کسب بهره بیشتر از گردشگری، کسب وکار، سرمایه گذاری و کیفیت زندگی یک گام پیشتر از سایر مکانها در عرصه شهری، فراشهری و حتی فراملی قرار دارند. بی تردید نتایج حاصل از تلاشی آگاهانه، برنامه ریزی شده و مستمر در راستای خلق برند یا وجهه برای مکان با اقدامات پراکنده، بدون مطالعه و برنامه ریزی قابل مقایسه نیست. کسب برند برای یک مکان، هدف نهایی برندسازی مکان، به کمک فرآیند برندسازی مکان است. در این پژوهش سعی بر این است تا به کمک روش تحقیق توصیفی- تحلیلی و تکنیک اسنادی و کتابخانهای در جمعآوری اطلاعات، چگونگی خلق یک برند به کمک ترکیب فرآیند برنامه ریزی شهری با گامهای فرآیند برندسازی مکان به صورت مشروح بیان شود. این فرآیند دارای ۸ گام عمومی است که مفاهیم ضروری جهت آشنایی با هر گام تا مرحله تدوین استراتژیهای برندسازی مکان تبیین میشود ۵ گام ضروری پیش از اجرای فرآیند برندسازی مکان . در نهایت این نکته قابل ذکر است که، استفاده از علم و دیدگاه بازاریابی با تکیه بر مزیتهای مکان، مبنای اصلی کشف فرصتهایی است که وجهه و برند مکان را میسازند و این امر به صورت علمی تنها از طریق بستری که فرآیند خلق برند مکان ایجاد میکند، میسر میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.