تاثیر عوامل فردی اجتماعی ترافیکی و زیست محیطی سیستم دوچرخه سواری بر شهرها و شهروندان و راه کارهای ارتقاء آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل فردی اجتماعی ترافیکی و زیست محیطی سیستم دوچرخه سواری بر شهرها و شهروندان و راه کارهای ارتقاء آن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل فردی اجتماعی ترافیکی و زیست محیطی سیستم دوچرخه سواری بر شهرها و شهروندان و راه کارهای ارتقاء آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل فردی اجتماعی ترافیکی و زیست محیطی سیستم دوچرخه سواری بر شهرها و شهروندان و راه کارهای ارتقاء آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل فردی اجتماعی ترافیکی و زیست محیطی سیستم دوچرخه سواری بر شهرها و شهروندان و راه کارهای ارتقاء آن :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

دوچرخه سواری به عنوان گونه ای از حمل و نقل غیر موتوری دارای مزایای متعدد اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی میباشد. ترافیک وسایل نقلیه موتوری در جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه روبه رشد است. در ترکیب با زیرساخت های انبوه و توسعه کلان، این امر به سلامت مردم آسیب زده و خطرات معابر را افزایش داده است. دیگر جریان ترافیک روان نیست و به دلیل افزایش هر ساله ازدحام، وقت زیادی از دست میرود. سرمایه گذاری بر روی حمل ونقل عمومی و حمل و نقل با نیروی انسانی یا بسیار کم است یا اصلا وجود ندارد. در مقایسه با اتومبیل، دوچرخه وسیله ای ارزان و کم هزینه است و با در نظر گرفتن معضلات کم تحرکی در جوامع امروزی موجب تحرک بدنی و درنتیجه سلامتی بیشتر و تسهیل در جابجایی بدون آلوده کردن محیط زیست خصوصا محدوده شهری میشود. در این مقاله با معرفی و بررسی اثرات گسترش دوچرخه سواری بر سلامت فرد و اجتماع و همچنین اثرات مثبت بر کاهش ترافیک شهر و بهبود شرایط زیست-محیطی، سعی بر تفسیر بهتر این سیستم برای مسئولان ترافیکی شهرها را داریم. اجرای سیستم دوچرخه سواری به گروه-های سنی جمعیت در شهرها، شرایط اقلیمی و جوی، شرایط توپوگرافی شهر و مسافت طی شده در سفرهای شهروندان بستگی دارد. استفاده از دوچرخه معمولا جایگزین سفرهای زیر ۴ کیلومتر مسافت میشود. درصد این سفرها را میتوان با مطالعات تولید و جذب سفر، مدل ها و ماتریس های مدنظر را در شبکه مشاهده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.