پهنه بندی ضعیت روسازی راه با استفاده از نرم افزار GIS مطالعه موردی کلانشهر کرج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پهنه بندی ضعیت روسازی راه با استفاده از نرم افزار GIS مطالعه موردی کلانشهر کرج دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پهنه بندی ضعیت روسازی راه با استفاده از نرم افزار GIS مطالعه موردی کلانشهر کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پهنه بندی ضعیت روسازی راه با استفاده از نرم افزار GIS مطالعه موردی کلانشهر کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پهنه بندی ضعیت روسازی راه با استفاده از نرم افزار GIS مطالعه موردی کلانشهر کرج :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در گذشته فقط به نگهداری راه ها توجه میگردید در حالی که مدیریت روسازی ها ناشناخته باقی مانده بود و این در حالی است که جاده ها از سرمایه های زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب میشوند و هرساله بخش عمدهای از بودجه عمرانی سازمان های ذیربط صرف ترمیم، بهسازی و نگهداری آنها میگردد که تامین اعتبار کافی برای این منظور چالشی است که مدیران عالی (تصمیم گیران) همواره با آن مواجه هستند از اینرو نیاز به مدیریت این زیرساختها (جاده ها) هر روز بیش از پیش احساس میشود، در همین راستا هدف از ارائه این پژوهش نیز پهنه بندی وضعیت روسازی راه محدوده پارک نبوت کرج میباشد که برای این منظور، از نرم افزار GIS برای ایجاد پایگاه داده و پهنه بندی روسازی راه و نرم افزار MicroPaver برای اندازه گیری شاخص وضعیت روسازی PCI پرداخته شده است که نتایج حاکی از مفید بودن بکارگیری سیستم مدیریت روسازی در این محدوده میباشد و در اولویت خوشه ها، خوشه ۱ دارای کمترین اولویت روسازی می باشد، خوشه ۲ شامل قسمت شرقی و تقریبا یک سوم قسمت شمالی پارک می شود که دارای اولویت بیشتری نسبت به خوشه ۱ برای عملیات روسازی است. خوشه ۳ در قسمت شمال پارک نبوت قرار دارد که دارای دومین اولویت بعد از خوشه پنجم در اجرای عملیات روسازی می باشد. خوشه چهارم با وجود تعداد خرابی ها کم است ولی مساحت زیای را شامل می شود، به همین دلیل PCI ان به شدت کم می شود برای تعیین اولویت این خوشه بعد از گرفتن نظرات کارشناسی برای اولویت بندی روسازی، این خوشه را بعد از خوشه سوم و در اولویت سوم اجرای عملیات روسازی قرار دادیم. اما خوشه پنجم با توجه به شدت خرابی های موجود در این بخش در اولویت اول اجرای عملیات رو سازی قرار داده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.