به کارگیری الگوریتم خوشه بندی c- میانگین فازی برای زمانبندی استادان مشترک ما بین دپارتمان ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
به کارگیری الگوریتم خوشه بندی c- میانگین فازی برای زمانبندی استادان مشترک ما بین دپارتمان ها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد به کارگیری الگوریتم خوشه بندی c- میانگین فازی برای زمانبندی استادان مشترک ما بین دپارتمان ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی به کارگیری الگوریتم خوشه بندی c- میانگین فازی برای زمانبندی استادان مشترک ما بین دپارتمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن به کارگیری الگوریتم خوشه بندی c- میانگین فازی برای زمانبندی استادان مشترک ما بین دپارتمان ها :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
زمانبندی یکی از مسائلی است که سالیان متمادی بر روی آن پژوهش انجام شده و جدول زمانبندی دروس دانشگاهی که یک مساله در کلاس مسائل سخت می باشد، نمونه ای از مساله ی زمانبندی است. هدف این مقاله ابتدا، بهبود رضایت مندی استادان مشترکمابین دپارتمان ها و سپس، کمینه سازی اتلاف منابع در دپارتمان ها می باشد. روش به کارگرفته شده با استفاده از رهیافت جستجویمشارکتی است. در این روش، ابتدا کلیه ی دپارتمان ها فرآیند زمانبندی شان را به طور محلی انجام می دهند، سپس به ترتیب عامل خوشه بند با استفاده ی از الگوریتم خوشه بندیc-میانگین فازی برای خوشه بندی استادان مشترک مابین دپارتمان ها و عامل پیمایشگرجهت یافتن منابع بلااستفاده مابین دپارتمان ها، به کارگرفته می شوند. پس از انجام فرآیند خوشه بندی و پیمایش، عمل نگاشت بر اساسقیود استادان مشترک در منابع مازاد صورت می گیرد، تا اهداف مساله حاصل گردند. مجموعه ی داده ای استفاده شده بر طبق نیازمندی هادر دنیای واقعی مابین دپارتمان های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر می باشد و موفقیت نتایج، در راستای برقراری توزیع و تخصیص یکنواخت استادان مشترک بر روی منابع بلااستفاده مابین دپارتمان های مختلف خواهد بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.